dimecres, 4 de juny del 2008

XOFXOFPATAXOF

Un dels projectes mes guapos,mes il·lusionants,mes increïbles i mes fantàstic que mai m´ha passat m´esta portant a a depressió un altre cop,no ho entenc.

Estic dedicant totes les hores lliures al projecte,i tot i saber ho per endavant,m´esta fent reviure moltes situacions que porten la meva ment al kaos mes absolut.

Tot i que al acabar la sessió diaria em sento feliç d’haver fet una passa mes,però esta sent molt dur,cada dia mes,a mesura que entro en situacions passades.

El vull realitzar,perquè ser que la meva autoestima farà un boom dels de veritat i per molta gent mes,però mentres nomes es realitza..cada dia noto com un trosset de mi es trenca per dins,esta sent una teràpia heavy de veritat,però ha de ser així..com diu una amiga meva avui estic xof xof patxof

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Si no tinguessim dies xof xof pataxof no tirariem endavant, i tu saps que ho estàs fent, vinga crack :) demà serà un altre dia.

Josep B. ha dit...

La vida és una muntanya rusa, avui estàs xof i demà estaràs genial. Què t'afecti més pel procés que estàs passant és normal.

Ànims.

Unknown ha dit...

si noi, és el que té la vida, a vegades bé a vegades malament.

és qüestió de fer que els dies xof els passem ràpid i saber disfrutar dels altres ;)

apa, ànims i fins ara.

Anònim ha dit...

Sí, però com tu mateix dius, "a l'acabar la sessió diària em sento feliç d'haver fet una passa més".

Això és el més important.

Molts ànims!!

Xavi

roger ha dit...

Tranquil, això és normal, mentre et prenguis la medicació, visitis la psico, i segueixis així tot va molt bé.
Una abraçada, company

Teresa Bau ha dit...

No et desanimis ni et posis nerviós, tots tenim dies xofxofpataxof. Jo et diria, 'take it easy', i si no pot ser, no pot ser.

petons

Martha! ha dit...

els dies xofxofpataxof són terribles..no hi haurien de ser.
però com dic jo : somriu encara que sgui amb la ment!

un petó

Finestreta ha dit...

Hola peperines!!!!

Jo li dic estar plof!!!

Fa moooolts dies que no et llegeixo, per tant no sé com va el tema, però pel que sembla va molt bé. Si no existissin els dies xof no existirien els dies yuju!!! Si et deixessin triar, què escolliries? Dies xof i yujus o dies normals de per vida?!?!?! Està clar no?!

Una abraçada!

Lluna ha dit...

Aquests altibaixo són normals. I potser serveix per adonar-nos que la resta de dies són un regal :)

Judit ha dit...

Molts ànims maco, que hi ha dies de tot... espero que aviat tornin els colors a dins teu... de fet, ja n'hi ha uns quants si ho mires bé :)
Petó!

Teresa Bau ha dit...

encara estàs xofxofpataxof?