dimarts, 3 de juny del 2008

AVUI PSIQUIATRE

Avui per fi he tingut visita amb el psiquiatre!!Nomes 6 mesos desprès de demanar l’hora.

Increïble no?Be,i em sembla que ha estat mes el trasbals que m´ha suposat traslladar-me fins a ell,que per el que ha valgut la visita.

Total,m’anava mirant i es llegia el meu historial...com d’aquí no sortíem i la veritat,jo avui estava nerviós per altres histories,amics,ofertes laborals noves que se´m presenten,no estava molt per tindre que estar allà.

Al final per enllestir,l´he explicat els símptomes que estic patint desde que no prenc coca,caiguda del cabell repentina(ja aturada per el que sembla),Impossible regular la son i que el menjar em costa digerir potser menjo mes i amb mes ansietat,tot degut a l’ansietat segons ell.

M´ha receptat ansiolítics i avall,uns de suaus.

En fi,m’agrada mes anar a veure la psicòloga que aquet home,i es bon home però el veia com distant,com escèptic del que estava aconseguint.tambe m´ha demanat una analiica.

De fet,porto uns dies que potser si començo a notar els canvis que estic fent.Començo a donar-me i em fa sentir be

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Bfff, si no t'ha atabalat amb xorrades encara pots estar agraït.
Tracto per altres temes amb gent que hauria de ser seguida una mica bé per psiquiatres i el tema és molt descoratjador.
Però bé, paio, la qüestió és que comences a treure cap, no baixis la guàrdia ni un moment i pit i collons!
Amb admiració!

Anònim ha dit...

Bfff, si no t'ha atabalat amb xorrades encara pots estar agraït.
Tracto per altres temes amb gent que hauria de ser seguida una mica bé per psiquiatres i el tema és molt descoratjador.
Però bé, paio, la qüestió és que comences a treure cap, no baixis la guàrdia ni un moment i pit i collons!
Amb admiració!

nerona ha dit...

Bueno, almenys tens més bon rollo amb la infermera!!!
M'agrada sentir com també téns altres coses al cap: amics, feina!!

Per cert, gràcies per passar pel blog!!! Encara que no escrigui et llegeixo!!

Teresa Bau ha dit...

Ei guapeton!

Ostres, sempre m'havia preguntat com seria això d'anar al psiquiatre, i veig que s'assembla força a la resta de metges. Potser no t'ha fet gaire cas perquè et veu bé. Molt bé que se t'obrin horitzons, de mica en mica s'omple la pica.

Una abraçada i continua escrivint encara que estiguis bé!

Anònim ha dit...

Sempre fan akest paper pel que m'han dit els psiquiatres, però mica en mica nano q ho fas genial :)

... ha dit...

Eiii Peper!!! Tu segueix i fes bondat. El sistema de sanitat públic és una me...molt lent, però tu confia en ells i sobretot segueix confiant amb tu que ho fas de conya.

Una abraçada!!!