diumenge, 22 de juny del 2008

VAIG TINDRE GANES

Ahir a la nit per primer cop en aquets mes de dos mesos ho vaig passar malament amb el tema coca.

Per motius de feina vaig passar per davant d´on comprava la coca i haig de reconèixer que per primer cop vaig tindre ganes de comprar-ne al veure aquella portaria.

Pensava,mig m´el mereixo desprès de mes de dos mesos...també pensava ningú ho sabrà o no faig mal a ningú nomes a mi....Sorprenentment aquet últim pensament es el que em va fer continuar amb el cotxe i no aturar-me .Ostres!!El meu cervell pateix per els mals que l´hi pugui provocar la coca??Increïble!!!

Vaig aconseguir parar el cop,el cert es que vaig estar una bona estona amb allò al cap,em va costar però ara estic orgullós d’haver superat una proba mes.

Ara entenc la pregunta que em fa cada cop la psicòloga de quines situacions de risc veig que em puguin afectar??Fins ara la resposta tots els dies ha estat cap,ara ja tinc una resposta diferent,ser que veure aquella portaria em fa mal,mes del que jo creia

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Vas ser valent un cop més, entrar hagués estat fàcil, però tu vas decidir el millor ben fet nano.

Ana ha dit...

Well done :) ara evitar passar per allà davant encara que hagis de fer més volta i temptació superada ;)

Anònim ha dit...

La solució és no tornar a passar per allí mai més. Ets el millor, per què has pogut amb la tentació...ànims i cuida't molt.Has d'estar orgullós de no haver caigut.
Petonets
-Sònia-

... ha dit...

És normal que hi hagin dies que un hi pensi. Però has d'evitar passar-hi, no vulguis temptar a la sort... I fes-ho pel motiu que has sapigut trobar: perque et faria mal a tu.

Ànims i força, que ho estas aconseguint!!!!!!!

Carme ha dit...

doncs a oblidar aquella porteria. com diu anònim, no passis més per allà, evit´-ho si pots. a més, dos mesos son dos mesos noi! res, que bona revetlla de sant joan

Josep B. ha dit...

Bon dribling!

El mico s'ha fet més subtil, però tu li has guanyat la mà. Enhorabona.

Teresa Bau ha dit...

Has parat el gol nano! Enhorabona, has estat responsable i valent. Suposo que també t'ha fet veure que no estàs 100% curat (qui ho està?) i que cal anar amb peus de plom. De tot se n'aprèn.

Això sí, no passis més per aquella porteria!

una abraçada

Anònim ha dit...

Com a premi, avui et deixem inflar a coca... de pinyons o de fruita!
Un deu, noi.
A la dependència se la guanya cada cop que decideixes no consumir, i ahir vas guanyar una batalla!