dijous, 12 de juny del 2008

DOS MESOS SENSE

Ho sento molt,fa dies que no escric al bloc i em sap greu perquè us vaig deixar estan una mica xof,però ara estic be,bastant be.

Tinc dies de tot però els baixons em feien mòlta por.Com fins l’agost no tinc mes psiquiatre,vaig anar a la doctora de capçalera a explicar-li i diu,que es la medicació que ja ho fa això,que durant els primers temps de prendre-la m’ho farà,mica en mica m`aniré habituant i ja esta,estaré be.Ja veurem,la veritat es que estic millor aquets últims dies.

El problema es que vaig de bòlit amb la feina ara,fins que no acabi l´estiu.I a part the project,m’està omplint totes les hores lliures que em queden,no tinc temps ni per sortir a lligar una miqueta,que també m’aniria be una mica de carinyo carnal però vaaa la situació es sostenible de moment.

En fi,that´s all,nomes volia dir vos que estic be,desprès del últim post.La setmana que ve psicòloga.

Ostres!!Ara mirant el calendari,porto dos mesos seguits sense ni un trista ratlla,dos mesos segons la psicòloga,a mi els comptes em surten que porto una mica mes,però ella es va empenyar en dir-me que es el dia 12 el dia O,then 12th day.El millor de tot?es que n´hi penso en la coca,mira,ara perquè escrivint he vist el calendari que tinc aquí al davant.

Doncs ara cap els 3!!!!!!!!!!!!!Esta xupat això.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats!! t'ho mereixes!! per res del món tiris endarrera...estic feliç per tu.
Petons

Sònia

roger ha dit...

Felicitats, tio, Estàs fet un Jabato. Endavant!!!

Josep B. ha dit...

Molts ànims Peperines.

Anònim ha dit...

Campeon!!!!!!

Ara no et fotis unes ratlles per a celebrar-ho!! XD

peperines ha dit...

no tirare enrera Sonia,es masa tarda ara per aixo.
Gracies ROGER i Skorbuto
Itant Rafa,no havia pensat en aixo per celebrar ho,gran idea,gracies.Ni en broma per celebrar ho m´he fotut una guiness i uns macarrons.que et sembla?

Enric Caujapé ha dit...

tenir tot el temps ocupat és el millor aper a no pensar en res més, el fet de treballar tan segur que et porta une satisfaccions que et fan oblidar els mals moments. Ànims !!!

Teresa Bau ha dit...

Per molts anys! I que en puguis fer molts més (que segur que sí).

una abraçada

Anònim ha dit...

Genial nano, segueix així que ho estàs demostrant :)

... ha dit...

Dos mesos sense... i els que han de venir. Els dos primers mesos de la teva nova vida,...sona genial!!!!
T'apoiem i t'admirem per l'esforç que fas que encara que diguis que està xupat, sabem que costa i que tu estas demostrant guanyar.

Segueix així!!!!