divendres, 13 de març del 2009

11 MESOS

Avui ja son onze mesos sense consumir. Increïble no??això tindria que ser motiu de satisfacció i suposo que ho es.

Però últimament no estic gaire animat,la crisis aquesta m’està fent enrederir els plans que tenia jo per sortir endavant d’una vegada per totes,ara tindria que ser el moment de fer el boom definitiu i estic igual que abans,sense molta pasta,la justa per viure.

Jo m’havia fet uns càlculs contant els ingressos que tenia fins el viatge i al tornar,la feina ha fotut un baixo brutal.

Ara això si,estic sense pasta i sense coca,que abans estava sense pasta i fins les orelles de coca.

En fi,enfilem el cami cap al any sense consumir,aixo si sera una bona festa i un bon motiu d'alegria.

16 comentaris:

Assumpta ha dit...

No et desanimis... pensa que aquesta porqueria de crisi ens afecta a tots.
Un germà meu va perdre la feina ja fa tres mesos i no hi ha manera que trobi res... i nosaltres també anem en pendent cap avall.

Confiem que això només sigui la part baixa d'un cicle i que quan torni a anar cap amunt tots poguem respirar una mica més...

Ah!! i onze mesos sense consumir és motiu de satisfacció amb crisi i sense crisi :-))

sargantana ha dit...

quina rao que te l'Assumpta, son temps dificils...i molt.
a casa els nanos treballen menys hores amb la consecuent reduccio de sou i al meu home li fan una regulacio i de moment 7 mesos a l'atur, per començar.
ara es un moment en que subsistir ja es un triunf.
pero el teu triunf mes gran son aquests onze mesos, segur que tots els altres plans podran esperar..
un bes d'anim i d'admiracio
sargantana

Josep B. ha dit...

L'economia és així de mal parida.

Potser t'hauries de replantejar les espectatives, econòmiques, d'acord a la situació actual, a la fi tots l'hem hagut de fer o l'estem fent.

No et desanimis la batalla, la teva batalla, l'estàs guanyant.

Felicitats pels onze mesos.

JJMiracle ha dit...

Que la crisi no t'ennuvoli la vista; estàs guanyant molt més del que et penses.

Ana ha dit...

Doncs cap al dotzè mes i a celebrar-ho "por lo grande"!!! I la crisis... hem de viure amb ella suposo ;)
Una abraçada i molts ànims!!!

Stel ha dit...

Sense desanimar-se home, la crisi afecta a tothom, fins i tot els que no treballem..
Onze mesos es un bon motiu de satisfació!!

Salut!! una abraçada!

Anònim ha dit...

Clar que sí, pensa que tenies un objectiu i el compleixes, la pasta ens falta a molts crec, però tenir el cor net falta a molts d'altres i tu el tens nano.

Dan ha dit...

Amb crisi o sense, quan arribis a l'any, festa grossa!!

sun_goes_on ha dit...

Escolta...he descobert aquest blog per casualitat... només donar-te molta força... ets un valent!

sànset i utnoa ha dit...

Hola!

He fet cap a aquest blog, passejant pels blogs que consulto.

T'envio moltes energies positives!

*utnoa*

zel ha dit...

Quants dies sense passar, em fa vergonya i tot...i això que el nom del blog (i l'amo) m'han passat pel cap més d'una vegada...estic molt contenta de saber que segueixes collonudament fort, nano.
I les peles...jo treballo com una burra i sempre tinc el compte en vermell, clar que tinc dos fills i ja se sap...

Una superabraçada, feliç de llegir-te!

sargantana ha dit...

volia celebrar amb tu l'any..els dotze mesos..
tornare a pasar.
;)

Inurria ha dit...

Bones. He llegit el blog, tant el de bloc.cat com el de blogspot. No mentiré, he anat saltant troços, però he estat una bona estona enganxada al meu portatil seguint una mica la teva història. Em sembla molt valenta la decisió que vas pendre fa temps d'enfrontar-te a tu mateix per vèncer allò que t'estava destroçant. Potser no ho veus, però admetre com la anaves cagant, dia rere dia, és una mostra de voluntat impressionant i com no, mereixes aquest any ben merescut.

Espero seguir en contacte i que tot vagi cada cop a millor.

Un petò.

declineCORP ha dit...

Abans que tot, felicitats! És d'admirar la teva força de voluntat... I amb el tema de la crisi, tranquil, tothom està igual, a mi m'ha tocat ara, no em renoven contracte i apa! al carrer.

"Sempre s'ha de continuar, ni que sigui per curiositat"

Salut!

Finestreta ha dit...

Peperines!!!! Que bé!!! Feia molt temps que no entrava als blogs i ara he llegit això teu, que ja en fa 2 mesos, i m'he posat molt contenta!!! Va, explica més notícies!!! :) Una abraçada!!!

x ha dit...

fumaves base?

o cleques


prens antidepressius ?

ànims !