diumenge, 24 d’octubre del 2010

EL LLIBRE



Per fi, després de molt d’esforç i moltes hores de feina puc editar el llibre del Diari d’un drogadicte.

Es l’historia des de que va començar el joc amb les drogues, fins que vaig començar a escriure el bloc, que va significar el principi d’un final.

Avui després de gairebé 3 anys crec que em puc començar a considerar bastant recuperat, tot i que segons sembla això es per sempre i sempre més hauré de continuar estan alerta i no baixar la guàrdia.

Espero que el llibre us agradi molt a tots. Per a mi ha estat molt dur escriure’l i recordar moltes coses que tenia ben enterrades però ja esta, ja ha passat tot.

Moltes gràcies a tots un cop més, sense vosaltres ni el bloc, ni la recuperació ni el llibre haurien estat possibles.

SI EL VOLEU COMPRAR CLICKEU L'IMATGE

8 comentaris:

Nits ha dit...

Felicitats!!!!
El camí no ha estat fàcil, gens fàcil. I ha estat un plaer coneixer un lluitador com tu. M'has ensenyat moltes coses i entre elles que si un lluita per què vol, per difícil que sigui, ho pot aconseguir. El què aprés al teu costat em marcarà durant tota la meva vida. Gràcies per estar tu al meu costat.

I plis, Peper, has de dir on i com podem comprar el teu llibre? ;)

Sort amb el llibre amic!

maria ha dit...

Felicitats!

Stel ha dit...

Felicitats!
Endavant, ens has ensenyat molt a tots!
hi ha algun lloc físic on aconseguir-lo, però?

peperines ha dit...

Nits - gràcies, si clickes la foto el tindras.
Maria - Gràcies
Stel - Gràcies, lloc fisic..nomes a la web i te'l envien a casa

nerona ha dit...

Peperines, felicitats!!!! Estic molt contenta que hagis recollit les teves vivències en un llibre!!!

Jo de tant en tant li parlo al meu germà de tu i de la teva història per fer-lo adonar tot el que un pot perdre quan està ficat en el món de les drogues, i lo que costa sortir-ne!! Ara per sort sembla una mica més centrat i em semlba que ja no es fot tanta merda, però clar, des de la distància tampoc no estic molt enterada... bé, és igual, només volia dir amb això que m'has ajudat!

zel ha dit...

Enhorabona, sabia que ho aconseguiries, de veritat! Un petonàs, una gran abraçada!

Judit ha dit...

Moltes i moltes felicitats!!! per a mi seria un somni poder publicar un llibre així. Espero que tinguis molta sort en tots els sentits :)

Anònim ha dit...

You want to make money while you surf ? With 20Dollars2Surf, continue to use your computer as you've always done, but in addition, make cash.
- Make cash while you surf on the net.
- Make cash and you receive the best internet offers

http://en.20dollars2surf.com/?ref=391192