dimecres, 20 de febrer del 2008

putos mossos

Estic al workcenter escribint perque els que te dije estan de guardia a la porta del pis indicat.
Aquets em treuran del vici sense cap esforç al final.Antigament tenia 50.000 contactes per aixo per els vaig anar borrant de l´agenda per evitar tindre highs solutions,i ara em fan falta i fotet...pero pensant-ho amb calma millor aixi.

Avui he mirat el movil 357000 vegades habiam si habia un sms d´ella,i res,he rebut com 70 sms de diferent gent i cada cop que entrava un el cor em feia un bot,mirava i res..
Paso d´enviar res habiam si respira i aquet cop no ha sortit com els altres,la Dolça no ha respirat.
A la feina em diu la gent que em veu mes be,mes en forma,mes natural,mes actiu,mes prim(?)mes millor en resum....i com l´hi deia jo a un avui..doncs es el pitjor fia per dirme aixo,avui estic derribat.
He escrit 30 sms per ella,cap l´he enviat..que sigui ella qui m´envii un...tampoc em semblaven be,els que escribia,eran mes producte de l´ansietat que del meu cor.
Al final a les 21.30 ja no podia mes,estava a prop del colapse mental,l´he enviat un preguntant-l´hi si estava enfadada amb mi o que...resposta:para nada,bona nit..i ara que?ja no se que pensar,tant la pot absorvir una germana?Dema l´hi dire d´anar a fer un sopar o una paella o jo que se...estic creuat,putos mossos.
Avui el meu Ipod tenia clavat el boto de repeat a aquesta canço per no pasar a la seguent que era Celtas cortos.

9 comentaris:

Ana ha dit...

Joder! Si que fan bé la seva feina ara els mossos :P No els maleeixis home, que t'estan fent un gran favor :) un monument els hi hauries de posar :P
És no que la gent et vegi més salubable, això vol dir molt :)

Anònim ha dit...

Y en lo de la Dolça,si pasara de ti no te contestaria para nada.

Unknown ha dit...

Pep pep!!!

tiu que ens explotaràs! no no no.
Calma i tranquilitat, fes cas a la Srta. Ana i als mossos els hi fas un monument. En quant a la Dolça, doncs calmaaaa home. Són xungues aquestes situacions, però mira, has anat a trobar una xiqueta menys expressiva que tu. En aquests casos calma i tranquilitat i bons aliments.

Ja fas cas amb allò de pendre sucre i sucs? ja ens fas bondat? Ah, i a la que puguis doncs aprofita per anar a passejar per la platja i tot això. Calma i tranquilitat.

Anava a dir-te que t'apuntis a Ioga i tot això però no sé si tens gaire temps.

Apa noi, fins ara.

Ana ha dit...

Ei lant! Això del ioga també ho havia pensat jo, però potser és massa trescendental. Jo en faig i va molt bé, aprens a respirar, a meditar, a corregir postures i estires i tonifiques tots els músculs del cos. Però que no l'estic venent eh? :P

peperines ha dit...

Ja ho se Ana,quwe emfan un favor,pero 15minuts despres d´estar alla,en plena ansietat l´unic que penses es que cabrons!!
JA ho penso aixi tambe Mangas,ni quedaria conmigo.
El mateix que a l´ana,era el moment.
Si i em fa rabia,que la gent sigui menys expresiva..
ioga?no em concentraria millor caminar,de fet ho faig cada dia i em va be

Finestreta ha dit...

Peprines, ja et va dir que si no volia quedar amb tu no t'ho prenguessis malament, que era el seu estat d'ànim. Si hi tens paciència, rebràs recompensa, ja ho veuràs!

M'ha fet molta gràcia això de "Avui he mirat el movil 357000 vegades habiam si habia un sms d´ella,i res,he rebut com 70 sms de diferent gent" i "he escrit 30 sms per ella", jajajaja, vinga a fer números!

Anònim ha dit...

Tranquil peperines, les coses de vegades costen...

peperines ha dit...

ja ho se finestreta pero...numeros?em quedo curt em sembla potser han estat 432598 vegades pero no estic segur.
Tant costen sense soroll?????

Anònim ha dit...

preciosa cançó la que has penjat peperines! I escolta, els mossos els has d'estar agraït perquè són la teva definitiva prevenció! Mira-ho positivament: 1 dia més al comptador!