diumenge, 20 de juliol del 2008

POXO??

El cert es que torno a estar poxo,però mira,la feina tot ho cura,que trist no?refugiar-se a la feina per estar be? i mira anar pagant deutes i anar passant,una pena tot plegat.

Parlant amb un amic,l´hi explicava la diferencia de la meva situacio ,,,abans pencava com un boig per el vici i ara penco com un boig per pagar deutes pero el final es el mateix,no tinc un duro i estic sol.No hi ha cap diferencia,be que no tinc paranoies que diu la psicòloga.

Evidentment que si tota la pasta que estic pagant en lloguers endarrerits la tingues a la meva compte corrent potser si començaria a visualitzar les diferencies però de moment el que veig es que estic al mateix lloc però sense estar col·locat.

En 3 mesos ja he pagat 8 lloguers pero mai s’acaba la deuta aquesta es exagerada ,ara ja estic per el febrer del 2008,avia’m si en un parell de mesos la trec d una vegada.Aleshores començaré a visualitzar el canvi i espero començar a sentir-me millor

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga nano que ho fas prou bé! Millor estar pel febrer del 2008, altres no ho haguessin fet, i ho fas per dir, mira no vaig poder ara ho faig i lluites per a ser un tio correcte, jo t'admiro de veritat, tens una força...

Josep B. ha dit...

Tenim una certa tendència (deu ser una qüestió cerebral) a obvair els deutes que tenim en valorar la nostra situació, m'explico mires el compte del banc i està a cero (o molt baix) i no hi penses en els deutes com part d'aquest saldo sinó com quelcom extern. T¡ho dic per experiència.

No sé que tal estàs d'excel, però si et manegues mínimanet bé amb ell et recomanaria fer un full on registres mes a mes el que deus de lloguer, i d'altres deutes que tinguis, el que ingreses i el saldo del banc, i al final el resultat, es a dir el saldo real.

Li pots afegir un gràfic, et donarà una visió una mica més ooptimista de la teva situació, sobretot si et prens la molèstia de passar alguns mesos anteriors.

I anima't una mica que estàs al bon camí.

Anònim ha dit...

Bueno Peperines,has hecho mucho,y esas deudas las tenias que pagar,y como dices,seguramente verás las cosas de otra manera cuando tengas el cuenta kilometros de deudas a cero.

... ha dit...

No tothom pot pagar 8 lloguers en 3 mesos. Això és molt bo. De seguida ho aniras atrapant!!!!!!
Tot s'anira posant al seu lloc. I mica a mica t'aniras sentint millor.
Ànims!!!!

Anònim ha dit...

I la tranquil.litat d'anar a dormir sabent que demà no hi ha el perill que et fotin al carrer..... Que no val això?