dissabte, 29 de març del 2008

UN ALTRE COP GRACIES


Avui ja estic millor o aixi ho vull creure,ahir estava fatal..em feia falta tocar fons,notava feia dies que la depressio em rondava i no podia sortir i ahir va ser el dia.
L´unic bo que he tret d´aquet dia i mitg xungo es que no he consumit,no dire que no ho he pensat,pero no tenia ganes d´anar a buscarne,abans sempre era la solucio a les depressions.
Moltes gracies a tots per preocupar vos,em teniu alucinat i a part em sap greu fer hos preocupar pero aquet bloc jo el vaig obrir per aixo,per escriure el que sentia i sobretot quan em sentia malament i la veritat es que vaig començar a sentir alivi quan vaig publicar el post,es una sensacio rara que no se explicar..com si part del problema el treisis fora,no se com explicar-ho.
I sobretot gracies a un mail que vaig rebre,que em va emocionar i encara que l´hi he donat les gracies per el mateix cami,l´hi vull agrair un altre cop per aqui.
Aquesta setmana que ve hi haura dies que no escriure pero no penseu que m´estic drogant,estare de viatge un altre cop,diumenge a la nit marxo i torno dimarts i despres em sembla que marxo dimecres i dijous pero aquet segon viatge me l´han de confirmar encara.
Si us explico el que he fet aquesta nit abans de dormir em trencarieu la cara suposo,pero he estat redactant en centenars de papers el que l´hi posare a la meva ex a la postal d´aquet viatge i la veritat es que cap dels paperets que he escrit m´ha convençut,suposo que al final posare records,boig per tu!
Tambe em sap greu no entra molt als vostres blocs ultimament pero no em concentro,llegeixo i molts cops no se ni el que llegeixo,espero estar millor per posarme al dia dels vostres blocs.
Avui desde la finestra veig com una boira,que fa confondre el mar amb el cel,aixi esta el meu cap tambe.

5 comentaris:

Ana ha dit...

Què fas llevat tant d'hora? :P Bon viatge!!!

Anònim ha dit...

Muy bien peperines,
buen o buenos viajes.

roger ha dit...

Jo crec que les postals de la teva "ex", tant si viu encara al mateix lloc o no, les reb i sap que les hi envies.
Ella deu saber que tu l'estimes, el que passa és que és molt dur afrontar la vida en una mena de "menage a trois", tu, ella, i la droga. No se si mai la podràs recuperar o no, però el que si crec és que en el fons seu ella sap que tu encara l'estimes.
Ara per ara, el més important de tot ets TU, concentrat en posar al corrent els teus endarreriments, i tot començarà a anar millor.
En el poc temps que port llegint-te d'una cosa me n'he adonat, tu ja has tocat fons i ara el que estàs fent és començar a remuntar. No és fàcil, és dur, és difícil, tot això és cert, però també és cert que estàs començant a remuntar, i això és cert.
Una abraçada, company!

Anònim ha dit...

Entenc q vulguis enviar-li postal a la ex, però li podries explicar altres coses, ella té la seva vida i viure del passat és fatal, igualment ho entenc, no sóc el millor per a dir res... i res que vagin molt bé aquests dies i fica altres coses bones al cap! salut peperines!

peperines ha dit...

dormo poc jo ana.
Gracias mangas pero son por trabajo i pots comptar.Gracies Roger,no se el que ella sap,suposo que deu riure..ella tambe consumia quan ho vam deixar.
No se que dirli sense fer soroll,l´hi dira tantes coses...pero no crec que res l´hi arribi