dijous, 14 de febrer del 2008

CASI TOT BE

Ahir dia gran amb la feina i amb el meu estat d´anim,vaig estar molt be tot el dia,molt content amb mi mateix,convençut que la feina sera i esta sent un exit,content perque quan torni la Dolça esterem junts(o aixi ho vull creure),content per l´exit del dia anterior al rebutjar coca..
Tot be,encara que els marejos seguien pero no els hi feia ni cas,algun commpany de feina em va dir t´estas sortint eh?tot ok.
Al vespre sopar amb uns clients,conversa molt distessa,els acords estaven fets d´abans del sopar,no hi habia cap perill de perdre el negoci...vam menjar be,molt be,vam veure millor...i jo pensant cuanta vida em dona la Dolça,la vull amb mi sempre,si sempre m´haig de sentir aixi...
Al final acompanyo clients al Hotel,van quedar ben contents,algun insunuava d´anar a algun putiferi pero com tot ja estava lligat em vaig fer el boig i vaig esquivar la situacio...apa al Hotel i qui volgui putes que se les pagui ell..son uns cracks els Danesos aquets!
Anava amb el cotxe cap a casa,pensant amb la Dolça,dema dia dels enamorats i ella fora,millor menys gastos..pero em podria enviar ella un sms dema no?jo ja he enviat dos aquets dies i no he tingut resposta...podia estirarse i enviar un donanme alguna pista sobre els seus sentiments...
Paso pl.Espanya per anar a buscar la C-32 i cap avall...i sense adonarme l´euforia em va conduir fins devant els pisos on compro...i vaig caure..30e nomes pero joder amb ho be que anava...
Tanta euforia em a perdre el cap i mitg no pasa res...
Despres a casa tremolant perque tenia pasta que m´habien donat per el que fes falta amb els Danesos...
Una recaiguda..pero no vaig tornar a gastarme res mes,vaig controlar i amb 30e va haber hi prou
tenia por de cagarla a lo bestia i gastarme tota la pasta pero per sort despres de pendren,tot i volguerne mes,va tindre mes força el pensar en la Dolça i les deutes.
Recaigudes,sempre el mateix,son normals i mes sense apoyo medic pero aquet cop la vaig controlar be dins la putada de tornar a caure..massa euforia.
Avui un sms d´ells em faria molt de be,m´ajudaria molt ha acabar la setmana sense ella,quin rotllo,espero que aquestes ensenyances que esta fent no siguin molt sovint o no se que sera de mi..
En fi,felicitats a tots els que esteu enamorats i teniu la sort de tindre millor situacio que jo en el tema.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, el tema és que cada cop vas prenent més consciència que estas acabant amb la merda. Per què no et proposes allò que temps enrera feies, de donar-te 12 dies màxim? Quan vagis a recuare, recorda els 12 dies... a veure si així vas millor...

A la Dolça li queden molts dies fora?

peperines ha dit...

o dissabte o dilluns apereixera per aqui depend

Finestreta ha dit...

Gràcies per les felicitats!!!

Això de la recaiguda malament! Però vas millorant, i això és el que conta tu... l'evolució és positiva. Tu siempre positifo, nunca negatifo!!!

Ja queda poc perquè la Dolça torni!